Sain tämmöisen tunnustuksen Minnariitalta jo jokunen aikaa sitten. Valitettavasti aivoitukseni eivät heti keksineet miten siirtää tämä tänne itselleni, joten kesti hieman aikaa.

Tämä tunnustus pitäisi jakaa seitsemälle muulle, mutta koska seuraan vain kahta blogia (Minnariitan ja alla seuraavan Retun) niin jätän tämän nyt jakamatta. Tunnustuksen mukana tuli myös ohjeet paljastaa itsestään seitsemän asiaa, tässä ne ovat minusta:

1. Olen välillä pilkunviilaaja, olen jopa saanut viiloja lahjaksi asian vuoksi. Vaikka äidinkieli ei ollut minun "ykkösjuttuni" koulussa ja teen paljon kirjoitusvirheitä, olen tarkka mm siitä miten sanat sanotaan lapselle. Olen muutenkin pilkunviilaaja, ja olen siitä ylpeä!

2. Minulla on käsittämätön muisti niiden asioiden suhteen, joita ei tulisi muistaa. Muuta en sitten kyllä muistakaan...

3. Olen välillä hyvinkin äkkipikainen

4. Mielestäni asioiden, kuten remonttien, pitäisi tapahtua juuri silloin kun niistä puhutaan. Teen suunnitelmat hyvinkin pikkutarkasti jokaisen seinän pätkän ja kaapin paikan piirtäen, mutta luistan itse eniten piirroksistani.

5. Täytin juuri 33-vuotta, enkä tiedä vieläkään mikä minusta tulee "isona".

6. Olen täysin riippuvainen autostani. Vaikka en viikkoon tarvitsisi sitä, niin en voi elää ajatuksen kanssa ettei minulla olisi autoa.

7. Olen yhdeksännellä kuulla raskaana ja odotan sekavin tuntein tyttäremme syntymää. En pelkää synnytystä, mutta jännitän ehdinkö sairaalalle ajoissa.

 

Tämän tunnustuksen sain Retulta tänä aamuna. Ohjeet oli jakaa tämä kolmelle blogille, jotka inspiroivat minua jne. Noh, en palauta tätä Retulle ja muut syyt voitte lukea ylhäältä. Sitten piti paljastaa kole asiaa joita rakastaa:

1. Perheeni, eli mieheni ja molemmat poikani. Tietenkin myös isä, äiti ja pikku veli, mutta omalla tavallaan tähän kuuluu myös ex-mieheni.

2. Autot ja vauhti, ja nämä varsinkin yhdistettynä

3. Käsityöt

Sitten oli vielä ohje lisätä kuva, jota rakastaa. Tämä on vaikeaa, koska kuvaan reilut 2000 kuvaa vuodessa... Tähän voisin toki laittaa ultrakuvat lapsistani, mutta juuri ne eivät ole koneella. Mutta tässä yksi rakkaimmista kuvista, vielä toistaiseksi :-)